Игровые новости TSW


Аватара пользователя
Eredil
Гвардеец

Почетный Ветеран
Поблагодарили: 1726 раз
Сообщения: 4933
Имя персонажа: Erred
Игра: DH
Игра 2: LotRO
Откуда: Pantsu_Squad
Контактная информация:

Re: Игровые новости TSW

Сообщение Eredil » 11 июн 2017, 19:45

Да, но я надеялся, вдруг хоть текстурки сделают покрасивше или еще чего :D
– Я всегда хотел знать, – горько проговорил Ипслор, – что в этом мире есть такого, из–за чего стоит жить?
Смерть обдумал его вопрос и наконец ответил: – КОШКИ. КОШКИ – ЭТО ХОРОШО

Аватара пользователя
AnMaY17
Гвардеец

Почетный Ветеран
Поблагодарили: 79 раз
Сообщения: 963
Имя персонажа: Cemi Chalahko
Игра: FFXIV
Откуда: Черемушки, Хакасия

Re: Игровые новости TSW

Сообщение AnMaY17 » 27 июн 2017, 13:13

Очередной ARG для TSW теперь дошел до конечной фазы http://www.mmorpg.com/puzzle.cfm
Если кому влом решать самомуПоказать

Аватара пользователя
gynny
Гвардеец

Ветеран-Основатель
Поблагодарили: 234 раза
Сообщения: 9382
Имя персонажа: Gynny
Игра: GW2
Откуда: Москва
Контактная информация:

Re: Игровые новости TSW

Сообщение gynny » 27 июн 2017, 14:29

AnMaY17 писал(а):Очередной ARG для TSW теперь дошел до конечной фазы http://www.mmorpg.com/puzzle.cfm
Если кому влом решать самомуПоказать
Тока для SWL же.
Biblusha: Отрицание, Гнев, Торг, Депрессия, Принятие
Muxto: Суббота, Воскресенье

Аватара пользователя
Arjento
Маэстро Гвардии

Признанный Талант Великий Сказочник Почетный Ветеран
Поблагодарили: 763 раза
Сообщения: 6727
Имя персонажа: Флайори
Игра: LotRO
Игра 2: DH
Откуда: Санкт-Петербург

Re: Игровые новости TSW

Сообщение Arjento » 27 июн 2017, 17:22

gynny писал(а):Тока для SWL же.
Ох и дотошный же ты, Тоб. >.<
- Людно на улице...
- Да? Может, опять переворот. Говорят, новые законы вводят.
- Законы свиней не касаются.
- Эт точно. Законы для ослов.

(с) Porco Rosso.

♪ ♪ Le Temps des Cerises

Аватара пользователя
dogmaut
Офицер сообщества

Настоящий друг Патрон Гвардии Почетный Ветеран
Поблагодарили: 537 раз
Сообщения: 4050
Имя персонажа: Donius Ordos
Игра: TESO
Контактная информация:

Re: Игровые новости TSW

Сообщение dogmaut » 06 июл 2017, 11:50

Update 2.0.1 Patch Notes
By Funcom | July 5, 2017
Hey everyone!

As part of today’s downtime we have issued refunds on certain in game purchases. You will notice that you have more Aurum or Marks of Favour if you did the following:

1) We have changed the way unlocking Weapon Pages work. From now on all unlocks will include both the Actives and the Passive page for the weapon. Anyone that purchased both the Active and Passive of the same weapon for Aurum will have 400 Aurum reimbursed per set of pages they bought. For example, if you bought Shotgun Active and Shotgun Passive for Aurum then you will have 400 more Aurum when you log in. If you bought both Shotgun Active/Passive and Pistol Active/Passive you will receive 800 Aurum.

If you only purchased the Active OR the Passive you will not receive a reimbursement, instead after the patch you will receive the associated page you did not purchase for free.

2) The price for Sprint 2 has been reduced from 10,000 Marks of Favour to 2,500 MoF. If you unlocked Sprint 2 for 10,000 MoF you will have 7500 MoF reimbursed.

3) Finally, we have also reduced the price of your first weapon unlock from 20,000 Marks of Favour to 5,000 MoF. Anyone that purchased 1 Weapon page for MoF will have 15,000 MoF reimbursed. Players that purchased 2 or more for MoF will have 30,000 MoF reimbursed.

You will automatically have these reimbursements applied to your account when you log in. Thank you!

-Scott
В виду того, что они изменили систему анлока оружейных страниц (теперь одновременно анлокаются и активки и пассивки), все игроки, анлокнувшие вторую страницу получат компенсацию той валюты, которую тратили на анлок.

Так же, поскольку снизили цену на первый апгрейд спринта и анлок первой оружейной страницы, игроки получат компенсацию и за это.
NEW
Phase 1 of the Elite Dungeon System is now available! Elite Dungeons present high-level challenges to seasoned players, and feature 10 different difficulty levels, simply titled “Elite 1” through “Elite 10”. Each difficulty level increases the dungeon’s overall challenge as well as loot and rewards when completed. Elite difficulties 1 through 4 ramp up steadily from Story dungeon difficulty, while difficulties 5 through 10 feature new obstacles and challenges to overcome.

Players may queue for Elite Dungeons through the Group Finder. Elite difficulty is available for the following dungeons:
  • The Polaris
  • Darkness War
  • Hell Raised
  • Hell Eternal
  • The Ankh
Additional dungeons will be added in the future.

In addition to the Elite dungeon system, many changes and improvements have been made to dungeon loot and rewards, Patron benefits, and quality-of-life; all based on your feedback. Thank you!
Запущена первая фаза системы элитных данжей. Элитные данжи представляют собой превозмогания для высокоуровневых матерых игроков, и представлены в виде 10-уровневой системы сложности, условно названной от Elite 1 до Elite 10. Каждый новый уровень увеличивает степень превозмогания и крутость лута. Сложность с 1 по 4 - линейное увеличение сложности "стори мод", в то время как сложности с 5 по 10 добавят новых препятствий и превозмоганий.

Элитные данжи доступны через меню поиска группы. Элитная сложность добавлена для данжей
  • The Polaris
  • Darkness War
  • Hell Raised
  • Hell Eternal
  • The Ankh
Дополнительные данжи будут добавлены в будущем.
PATCH HIGHLIGHTS
Dungeon Highlights

Introduced phase 1 of the Elite Dungeon System
Adjusted the loot table for chests in story dungeons to provide a higher chance of receiving an item over a distillate – Rougly a 50/50 split.
Significantly increased the rate that rare chests will spawn in story dungeons.
Rare chests in story dungeons will now give both a distillate and an extraordinary item.
Players will receive a guaranteed extraordinary item for the first dungeon they complete each day.
Added glyphs to Scenario chests.
Increased the signet drop rate in lair chests.
Added XP to the repeatable dungeon missions.


General Highlights

Increased the base inventory size to 35.
Reduced the cost of Sprint 2 to 2500 Marks of Favour.
Quickened Anima has been renamed to Sprint Upgrade.
Unlocking a weapon’s active or passive page will now unlock the other page for free.
The price of the first weapon unlock has been reduced to 5000 Marks of Favour.
Increased the rate at which players gain AP and SP at level 50.
Attaching glyphs and signets no longer costs Marks of Favour.


Patron Highlights

Patrons will now receive 1 bonus AP whenever they gain an AP through XP.
Patrons will now receive 1 bonus SP whenever they gain an SP through XP.
Patrons now receive 20% more Marks of Favour from Challenges.
Teleporting no longer requires Anima Shards for Patrons.
All players can now initiate a trade with any other player as long as they are either a patron, or have reached level 15.
Основные изменения
Данжи
  • Ввод первой фазы сиситемы элитных данжей
  • Скорректированы таблицы дропа для сундуков в стори данжах, что бы повысить шанс выпадения предметов, вместо дистилята. Теперь шансы примерно 50/50.
  • Существенно увеличена частота спавна рарного сундука в стори данжах.
  • Рарные сундуки в стори данжах теперь дают и дистилят и экстраординарный предмет одновременно.
  • Игроки будут гарантированно получать экстраординарный предмет за прохождение первого данжа за день.
  • Добавлены глифы в scrnario сундуки.
  • Увеличена частота дропа сигнетов с lair сундуков.
Основное
  • Базовая вместительность инвентаря увеличена до 35
  • Стоимость первого апгрейда спринта уменьшена до 2500 марок.
  • Quickened Anima переименована в Sprint Upgrade.
  • Анлок любой страницы оружия теперь бесплатно анлокает вторую страницу этого же оружия.
  • Цена первого анлока страницы оружия снижена до 5000 марок.
  • Увеличена частота получения игроками 50 уровня AP и SP.
  • Вставка глифов теперь не требует марок.
Патроны
  • Патроны теперь получают по 1 бонусному AP каждый раз, когда получают AP за XP.
  • Патроны теперь получают по 1 бонусному SP каждый раз, когда получают SP за XP.
  • Патроны теперь получают на 20% больше марок за превозмогания.
  • Телепортация теперь бесплатна для Патронов.
  • Все игроки теперь могут трейдить с другими игроками, если они Патроны или достигли 15 уровня.
Дальше идут мелкие фиксы, переводить не буду.
PATCH NOTES
GENERAL

Players who completed achievements The Buzz, or The Unseen in The Secret World now see these under Eternal Echoes.
Little Lion, Trippy Wisp, and Loyal Hound may now be deleted or consumed even when the pet is already owned. This addresses an issue where these items got stuck for legacy players who transferred these pets from The Secret World.
Added Surgical gloves, blue and Surgical gloves, white to the Agartha Achievement Vendor.
Made all the Achievement Vendor clothing items auto-consume on purchase.
Added the Snowball toss, Nassir’s Groovy Gun, and Shoes of Synchronicity to the Agartha Achievement Vendor.
It is no longer possible to meet-up into the Mining Museum Basement.
Updated a number of Interaction UIs to more accurately represent what the player is doing.
Adjusted the distribution of rewards for Lair missions.
Trainers now interrupt themselves when the player picks up the phone
Fixed an issue that could cause the mouse cursor to disappear during character creation.
You can now search for weapons on the Auction based on their attachment (Energy, Restoration, etc).
Changed the visuals on the ability bar so that the potion and gadget icons are clearer.
Updated the shotgun weapon UI
Added a button next to the help button on ability pages that will play the weapon specialty video.
Fixed an error in the calculation of Item Power.
Tweaked the behavior of the secret worlders in Agartha who are having trouble handling the weight of the dark days.
Fixed a case where upgrading capstones produced some odd behavior in the ability purchase window.
Fixed an odd interaction with the loot box UI after purchasing additional dungeon, scenario, or lair keys.
Gaining AP or SP when above the cap will no longer set you back to the cap.
Fixed an issue where weapon unlock pages were dispalying the wrong cost.
Changed the wording in the Auction House to say “listing fee” rather than “deposit fee”.


GAMEPLAY

Resurrection Joe and Ttsahthat, Lord of Mucus have had their level and power adjusted to intended values.
The vampire ability Field Transfusion will now Root instead of Stun to allow some counter play.
Resolved an issue with some fist DoTs overwriting each other.
Reload animations for shotgun should now always display your shotgun when playing.
Fixed a case where the Sanguine Wendigo could vaporize before the chase had finished during the mission Rolls Downhill.
Added a fallback for cases where the Sanguine Wendigo is invulnerable during the final fight of Rolls Downhill.
Fixed the waypoint to enter the sewers being wrong during Tier 5 of Dawning of an Endless Night.
The mission giver for the Tyler Freeborn chain now properly appears on the main map.
The Cult Leader now provides mission updates in an area, instead of only to those who hit him during They Never Stop Coming.
The phone now displays the full conversation for English players during the mission Black Sun, Red Sand.
Dying to Carter’s Prom Night now provides a helpful reminder about the ward during Carter Unleashed.
The first pumpkin patch should no longer have invisible wisps during Jack’s Back.
The same Headlamp is now used for all missions requiring one.
Fixed a case where it was possible to become stuck after crashing out of the instance for End Game.
Fixed a case where it was possible to become stuck after crashing out of the instance for Total Eclipse.


DRESSING ROOM

A number of texture and seam issues with various pieces of clothing have been fixed.
A number of T-shirts that had their graphics being cut off have been fixed.
Fixed an issue where some versions of the Sick kicks sneakers were not visible in the Dressing Room.
Fixed an issue where some Cat ears headsets were not visible in the Dressing Room.
Fixed an issue where the Icy claws were not visible in the Dressing Room for players who transferred them from The Secret World.
Fixed an issue where some Military berets were not visible in the Dressing Room.
Fixed an issue where the Extra Life t-shirt was using the wrong mesh for male characters.
Extra Life t-shirt, blue should now have the correct thumbnail for each gender.
Secret Podcast t-shirt should now have the correct thumbnail for each gender.
Initiate Jacket, Dragon should now have the correct thumbnail for each gender.
The Army combat cap, filthy is now visible in the Dressing Room.
Fixed an issue where the Kimono, blue with grey was not working properly for Illuminati characters.
The Unity Core (Templar) outfit is now properly restricted to Templar characters.
Leather Wristwraps are now listed in the Hands category.
Tube bras are now visible in the Dressing Room.
Added Pinstripe suit pants and color variants to the dressing room.
Combat headset should now appear in the correct clothing category.
Lace cameo chokers should now appear in the correct clothing category for female Dragon characters.
Drop earrings should now appear in the correct clothing category for female Dragon characters.
Open leather jackets should now be viewable in the Dressing Room.
Fiery Nightmare mask should now be visible in the Dressing Room.
Unicorn’s Visage should now be visible in the Dressing Room.
Creepy Equine mask should now be visible in the Dressing Room.
Creepy Zebra mask should now be visible in the Dressing Room.
Machine Helmet should now be visible in the Dressing Room.
Surgical Gloves should now be visible in the Dressing Room.
Панцу сквад (скриншоты)
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Аватара пользователя
gynny
Гвардеец

Ветеран-Основатель
Поблагодарили: 234 раза
Сообщения: 9382
Имя персонажа: Gynny
Игра: GW2
Откуда: Москва
Контактная информация:

Re: Игровые новости TSW

Сообщение gynny » 08 июл 2017, 00:22

Перед запуском самой игры Фанкомы по традиции стартанули альтернативно-реальную игру ответы тут
Сегодня мне прислали выигрыш - по 1 шт каждого оружия (зеленое мк2 на сохранение энергии) с 20% шансом вызова ревенанта и прочих ништяков. Не знаю, можно ли еще получить приз, но попробовать стоит.
Biblusha: Отрицание, Гнев, Торг, Депрессия, Принятие
Muxto: Суббота, Воскресенье

Аватара пользователя
Ogirion
Упыревед

Патрон Гвардии Почетный Ветеран
Поблагодарили: 1207 раз
Сообщения: 5218
Имя персонажа: Огирион
Игра: нет
Откуда: из роддома

Re: Игровые новости TSW

Сообщение Ogirion » 08 июл 2017, 01:48

gynny писал(а):Перед запуском самой игры Фанкомы по традиции стартанули альтернативно-реальную игру ответы тут
Сегодня мне прислали выигрыш - по 1 шт каждого оружия (зеленое мк2 на сохранение энергии) с 20% шансом вызова ревенанта и прочих ништяков. Не знаю, можно ли еще получить приз, но попробовать стоит.
Тоже проходил эту игру ииии Фанком ничего не прислал :evil:
Ёжики - санитары леса
Ёжики - кого не унюхают того заколят
Ёжики - властелины мира
Ёжики – вершители судеб
Ёж – самое умное животное. Ежу всё понятно.
Ёжики - ...

Вышли Ёжики с тумана
И сказали громко:
“Будем резать, будем бить
Человечеству не жить”

Аватара пользователя
AnMaY17
Гвардеец

Почетный Ветеран
Поблагодарили: 79 раз
Сообщения: 963
Имя персонажа: Cemi Chalahko
Игра: FFXIV
Откуда: Черемушки, Хакасия

Re: Игровые новости TSW

Сообщение AnMaY17 » 08 июл 2017, 08:29

Мне тоже пришло, оказалось в спаме.
Яндекс-шмяндекс!! :evil:

Аватара пользователя
Ogirion
Упыревед

Патрон Гвардии Почетный Ветеран
Поблагодарили: 1207 раз
Сообщения: 5218
Имя персонажа: Огирион
Игра: нет
Откуда: из роддома

Re: Игровые новости TSW

Сообщение Ogirion » 08 июл 2017, 11:15

Класс, прислали сегодня ночью :rofl:
Ёжики - санитары леса
Ёжики - кого не унюхают того заколят
Ёжики - властелины мира
Ёжики – вершители судеб
Ёж – самое умное животное. Ежу всё понятно.
Ёжики - ...

Вышли Ёжики с тумана
И сказали громко:
“Будем резать, будем бить
Человечеству не жить”

Ответить

Вернуться в «База знаний»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость