Изменения в душе разбойника


Ответить
Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Изменения в душе разбойника

Сообщение yarikm » 07 авг 2013, 10:16

Изменения которые стоят уже на live версии(чуть позже перевести попытаюсь:):
ASSASSIN
* Serrated Blades: The chance to trigger Serrated Blades has been increased to 50%, up from 40%.
* Malicious Poison: Proc chance has been increased to 30%, up from 20%. Damage has been slightly reduced.
* Subterfuge: The extra combo point from Nightblade "from stealth" attacks is now granted more reliably.
* Exposed Weakness: Increased the attack power contribution to the damage bonus.
* Jagged Strike, Serpent Strike: No longer deals reduced damage in PvP combat.

BLADEDANCER
* Blade Hustle: The buff no longer persists if you switch out of the Bladedancer soul.
* Combat Culmination: Your Finishers now cause Physical attacks to ignore 2-6% of your target's armor per Combo Point, up from 1-3%.
* Disassemble: Cooldown has been reduced to 30s, down from 60s.
* Binary Strike, Double Strike: No longer deals reduced damage in PvP combat.

MARKSMAN
* Decoy: The Ranger's Dismiss Pet is no longer activated when Decoy is summoned.
* Decoy: Cooldown is now 60 seconds, down from 120 seconds.
* Decoy: Ranger abilities that affect pets, like Rejuvenate and Divert Rage, will no longer be activated when Decoy is summoned.
* Rending Munitions: Updated the tooltip to indicate that ranged weapon attacks also ignore 25% of the target's Resist.
* Master Archer: Now increases the damage of Marksman attacks by 4-12%, up from 3-9%.

NIGHTBLADE
* Ignited Weapons: The damage effect is no longer overwritten by other players.
* Dark Descent: Now causes the next 3 Finishers to not consume Combo Points, up from 2.
* Flame Blitz: Now tagged correctly as an AE attack. As such, its damage will be changed by any AE damage modifiers.
* Scourge of Darkness: No longer deals reduced damage in PvP combat.

RANGER
* Animalism, Feral Aggression: Cooldown is now 30 seconds, down from 45 seconds.
* Shadow Fire: Damage bonus from Shadow Fire has been increased from 3% to 5%.

SABOTEUR
* Rapid Setup: Is no longer affected by the Global Cooldown.
* Spike Bomb: Now deals damage per second to enemies in the target area. Requires an enemy target and the effect persists at the initial position of the targeted enemy.
* Spike Bomb: Now also applies Thistle Spike to affected enemies, increasing damage taken from the Rogue by 1% per stack. Thistle Spike stacks up to 15 times.
* Cloud Maker: Damage has been increased.
* Land Mines: No longer puts the player out of stealth when triggered.

RIFTSTALKER
* Shadow Stalk: Can no longer be used on pets.

Вольный перевод:

Убийца
*Зазубренные мечи: Шанс прока увеличен с 40% до 50%.
* Злодейский яд: Шанс прока увеличен с 20% до 30%. Урон немного снижен.
* Финт: Дополнительное комбо очко от атак из тени ночного клинка теперь даются более достоверно.
* Выявить слабость: Увеличивает силу удара, для бонуса к урону.
* Кромсающий удар, Змеиный удар: Теперь в пвп урон не урезается.

Виртуоз
* Танец клинка: Бафф не сохраняется если сменить душу.
* Боевая кульминация: Ваши финишеры позволяют физическим атакам игнорировать 2-6% брони цели за комбо очко. Поднято с 1-3%.
* Разобрать: кулдаун уменьшен с 60 до 30 секунд.
* Парный удар, Двойной удар: Теперь в пвп урон не урезается.

Стрелок
* Приманка: Пет ренджера не исчезает если вызвать приманку.
* Приманка: кулдаун уменьшен с 120 до 60 секунд.
* Приманка: Способности пета ренджера такие как: Rejuvenate and Divert Rage,теперь не активируются при вызове приманки.
* Разрывные боеприпасы: Способность изменена, теперь игнорируется 25% резиста цели.
* Мастер-лучник: Теперь увеличивает урон от атак стрелка на 4-12%, поднято с 3-9%.

Ночной клинок
* Горящее оружие: Эффект не сбивается другим ночным клинком.
* Темное наследие: Теперь 3 последующих финишера не тратят комбо очки, поднято с 2.
* Пламенный бросок: Теперь правильно обозначен как АЕ атака.
* Бич тьмы: Теперь в пвп урон не урезается.

Следопыт
* Духовная связь, Звериная агрессия: кулдаун уменьшен с 45 до 30 секунд.
* Теневой огонь: Бонусный урон от теневого огня увеличен с 3 до 5 %.

Диверсант
* Быстрая подготовка: Теперь не относится к глобальному кулдауну.
* Шипованная бомба: Теперь наносит урон в секунду врагам в области. Кидается по таргету и область сохраняется в начальном положении таргета.
* Шипованная бомба: Теперь настакивает Thistle Spike на врагов, увеличивая урон получаемый от роги на 1% за стак, стакается до 15 раз.
* Создание облаков: урон увеличен
* Мины: теперь не выводит из инвиза если срабатывает.

Сталкер
* Теневая разведка: Теперь нельзя использовать на петах.
Последний раз редактировалось yarikm 17 фев 2014, 16:55, всего редактировалось 3 раза.

Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Re: Билды разбойника в "Легионе бурь"

Сообщение yarikm » 07 авг 2013, 10:21

Изменения которые стоят на ПТС, скорее всего скоро появятся на live:
TACTICIAN

*Necrotic Torrent, Infernal Torrent, Glacial Torrent: Damage has been reduced.
*Curative Torrent, Curative Beam: Healing has been increased.
*Restorative Bolt: Healing has been increased. Can now be cast on yourself.
*Torrent Primer: Now lasts 60s, up from 30s.
*Curative Engine, Restorative Engine, Necrotic Engine, Empyrean Engine: No longer on GCD. Now are toggled abilities.
*Empyrean Ray, Necrotic Ray, Curative Blast: Now removes stacks of Torrent Overload based on Combo Points.
*Empyrean Engine: Now also increases the damage and healing done by Cores by 20%.
*Power Core, Curative Core, Necrotic Core, Fortification Core: No longer restricted to setting at most 1 type of Core at a time.

ASSASSiN
*Virulent Poison, Lethal Poison, Leeching Poison, Debilitating Poison, Enfeebling Poison: Base chance to trigger has been increased to 30%, up from 20%.
*Poison Malice: Cooldown reduced from 2 mins to 1 min.
*Debilitating Poison: Now also reduces the movement speed of affected enemies by 30%.
*Heartseeker: Now increases the damage of Assassin attacks by 5-25%, up from 4-20%.

Not yet on PTS:
*Enduring Brew: Now off GCD and also restores 30 energy. No longer cost energy to use.
*Cloak and Dagger: Effect now lasts 15s, up from 10s.
*Exposed Weakness: Increased the attack power contribution to the damage bonus.

NIGHTBLADE

*Hellfire Blades, Smoldering Blades, Fell Blades: Damage has been increased.
*Touch of Darkness: Function has been changed. For the next 6s, weapon ability attacks deal additional Death damage, drain 5 Energy or 5 Power or 3% of the enemy’s maximum mana. 1 min cooldown.

BLADEDANCER

*Blade Hustle: Increases the duration of Rhythmic abilities by 3-9s, up from 2-6s.
*Hack and Slash: Successful Critical Hits now increases all damage by 3-15%.
*Blade Tempo: Now increases all damage by 30% instead of only Physical damage.
*Strike Back: Now triggered when you deflect an attack.
*Reprisal: Now activated when you deflect an attack.
*Defensive Pose: Now also increases movement speed by 15%.
*T’Scain’s Bladedancer Crystal: The effect from the 4 piece bonus now lasts 24s, up from 21s.

Not yet on PTS:
*Dancing Steel: Damage has been increased.
*Double Coup: Now increases the damage of all Bladedancer Combo Point generating attacks by 85%, up from 75%.

RANGER

*The Dire Wolf now has a Charge ability.
*Ace Shot: Now takes 8% more damage from the Rogue, up from 6%.

Not yet on PTS:
*Predatory Instincts: Now increases the Rogue and the pet’s attack power and weapon damage by 4%.
*Ravenous Instincts: Now also increases Critical Hit chance by 5%.
*Feral Instincts: Now also reduces damage taken by 5%.

SABOTEUR

*Charge Booster: Now increases the damage contribution from your weapon and attack power contribution to Blast Charge and Spike Charge by 4-20%, up from 2-10%.

MARKSMAN

*Collateral Damage: Now increases the damage of single target ranged weapon attacks by 2-6%, up from 1-3%.
*Bull’s Eye: Now on a 1 min cooldown. Forces the next damaging Rogue ability to Critically Hit.
*Shoot to Kill: Effect is no longer reduced in PvP.

Аватара пользователя
Окулус
Гвардеец

Почетный Ветеран
Поблагодарили: 38 раз
Сообщения: 728
Имя персонажа: Oculus
Игра: Rift

Изменения в душах Разбойника (v.2.4)

Сообщение Окулус » 19 окт 2013, 15:55

Некоторые изменения Разбойника, которые уже стоят на ПТС от 19.10.2013:

Assassin
  • Expose Weakness: Increases damage taken from the Rogue by 6%, up from 4%.
Nightblade
  • Nightrage: The effect triggered from Dusk to Dawn now increases the damage of Blazing Strike and Flame Thrust by 20%, up from 15%.

    Heat Retention: Now increases damage done by 3%, up from 2%.

    Enhanced Weapon Enchantments: Now increases the damage of weapon enchantments by 30-90%, up from 25-75%.
Bladedancer
  • Quick Reflexes: Now also increases the Attack Power and Weapon Damage contribution to your melee weapon attacks by 1-5%.

    Improved Deadly Dance: Now increases the damage of your next 3 Combo Point generating attacks by 5-15% per Combo Point spent, up from 4-12%. This bonus applies onto to melee weapon attacks.

    Dancing Steel: Now hits up to 8 enemy targets.

    Hundred Blades: Now hits up to 8 enemy targets.
Последний раз редактировалось Окулус 19 окт 2013, 22:20, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Re: Изменения в душах Разбойника (v.2.4)

Сообщение yarikm » 06 ноя 2013, 17:08

Изменения от 06.11.2013
ROGUE

ASSASSIN
* Expose Weakness: Увеличивает урон получаемый от разбойника на 6%, поднято с 4%.

BLADEDANCER
* Blade Tempo, Double Coup, Dualism, Blade & Soul Parity, Fated Blades: Запускает Battle Dance, который увеличивает наносимый урон и уменьшает получаемый урон от вражеских игроко, зависит от количества игроков вокруг разбойника, поднимается до 20%.
* Dancing Steel: Теперь наносит урон по 8 целям.
* Hundred Blades: Теперь наносит урон по 8 целям.
* Improved Deadly Dance: Теперь увеличивает урон от следующих 3-х атак генерирующих комбо очки на 5-15% за каждое комбо очко. поднято с 4-12%. Бонус накладывается только на мили атаки.
* Quick Reflexes: Теперь также увеличивает Силу удара и урон оружия для мили атак на 1-5%.
* Side Steps: Запускает Recovery Dance, который отхиливает разбойника на 4% от силы удара каждую секунду. Отхил увеличивается от количества игроков вокруг разбойника, когда Side Steps активен, максимум до 40 человек.

NIGHTBLADE
* Enhanced Weapon Enchantments: Увеличивает урон от баффов на оружия на 30-90%, поднято с 25-75%.
* Heat Retention: Увеличивает урон на 3%, поднято с 2%.
* Nightrage: Еффект запускающийся от Dusk to Dawn теперь увеличивает урон от Blazing Strike и Flame Thrust на 20%, поднято с 15%.

Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Re: Изменения в душах Разбойника (v.2.4)

Сообщение yarikm » 14 дек 2013, 11:24

Apologies for the late response on this. I had promised it earlier this week but the plague slowed it down. As with the Warrior post, the format is things that I’m actively looking at and things that are on the radar to be addressed.

Currently contemplating:
· Ranger:

Removal of min range. Remember my standard disclaimer? It applies double for this. Look down at the bottom of the post if you don't recall.
Concussive Blast: No longer a finisher. No longer does damage. Remains an AoE interrupt on a 10s cooldown.
Pin Down: Changed to a GTAoE snare. Places down an AoE effect that lasts 20s. Cooldown remains at 30s. While in the AoE, enemies are snared. Snare effect “lingers” for 3s after leaving AoE.
Twin Shot: Fixed the all or nothing crit roll.

·Marksman:

Removal of min range. Same as above.
Close Quarters Combat: Name change to Ranged Combat Mastery. Increases damage of all ranged attacks by 2%.
Eradicate: Cooldown increased to 10s from 5s.
Decoy: Decoy now takes significantly less damage from AoE abilities. Single target damage taken remains unchanged.

·Assassin:

Backstab: Positional requirement removed. Deals 25% less damage when not behind the target.
Advanced Flanking: Removes 10% per point of positional damage penalty for Backstab.
Savage Strike: Positional Bonus removed.
Final Blow: Positional Bonus removed.
Improved Savage Strike: Each point will now grant 5% crit and 5% damage.
Improved Final Blow: Each point will now grant 5% damage and 3% crit.

· Nightblade:

Flame Blitz: Now spreads the Fiery Spike stacks equal to the target’s stack count.
Ebon Blades: Now a 100% chance to apply debuff. Damage reduced by 75%.


Under the Eye of Vladd:


Saboteur: Making it more than a 1 button macro soul.
Bladedancer: QoL changes to the dances to make the soul more accessible to more players.
Poisons/Weapon Enchants: Reduction of the amount of reliance that rogue DPS has on these since it is subject to RNG and purges.

Standard disclaimer:

Just because I’ve mentioned something here or anywhere on the forums doesn’t mean that it is set in stone and will come to pass. Testing on PTS, issues found during implementation, or aliens gaining control of the planet can determine that changes need to be made or in some cases unmade. Also, just because I don’t have a bullet point for every single soul doesn’t mean that I’m not working on them either.

Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Re: Билды разбойника в "Легионе бурь" -2

Сообщение yarikm » 31 янв 2014, 15:19

RIFT 2.5: Hotfix #12
Изменения на барда: Фанфары кастуются мгновенно

Аватара пользователя
Окулус
Гвардеец

Почетный Ветеран
Поблагодарили: 38 раз
Сообщения: 728
Имя персонажа: Oculus
Игра: Rift

Re: Билды разбойника в "Легионе бурь" -2

Сообщение Окулус » 31 янв 2014, 19:54

yarikm писал(а):RIFT 2.5: Hotfix #12
Изменения на барда: Фанфары кастуются мгновенно
оооооооо! Щикааааарррно! :yahoo!:

Аватара пользователя
yarikm
Гвардеец

Ветеран Гвардии
Поблагодарили: 85 раз
Сообщения: 869
Имя персонажа: yarikmmm
Игра: Rift

Re: Билды разбойника в "Легионе бурь" -2

Сообщение yarikm » 12 фев 2014, 19:58

RIFT 2.6: DREAM WEAVER || 8:00am PST 2/12/14
ASSASSIN
* Backstab: Positional requirement removed. Now deals 25% less damage when not behind the target.
* Advanced Flanking: Removes 10% per point of positional damage penalty for Backstab.
* Savage Strike: Positional Bonus removed.
* Final Blow: Positional Bonus removed.
* Improved Savage Strike: Each point now grants 5% crit and 5% damage.
* Improved Final Blow: Each point now grants 5% damage and 3% crit.

NIGHTBLADE
* The finisher buff for Heat Retention is now named Internal Heat.
* Ebon Blades: Now a 100% chance, but damage done has been reduced by 70%.

RANGER
* Removed 3m range requirement for all Ranger abilities.
* Concussive Blast: No longer a finisher, nor does it deal damage. Interrupt functionality and cooldown remain unchanged.

MARKSMAN
* Removed 3m range requirements for all Marksman abilities.
* Close Quarters Combat: Now Ranged Combat Mastery. Provides a 2% damage increase to all ranged abilities.

RIFTSTALKER
* Shadow Blitz: AOE range increased to 10m.

TACTICIAN
* Curative Engine: Can no longer be purged.

Ответить

Вернуться в «Разбойник»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей